Akasya Ahşap Ambalaj – Yeni Adresinde

Yeni üretim tesislerimiz Manisa / Akhisar Organize Sanayii Bölgesinde faaliyete girmiştir. Toplamda 7500 m² alan üzerinde kurulmuş olan tesisimizin 4000 m² si kapalı alandır. Tesisimizin kapalı alan içerisinde mevcut üretim kalitemizi daha iyi koşullarda geliştirerek yüksek standartlarda “ahşap ambalaj” ürünleri üretimi yapması ve diğer alanlarda depolama, stok, araç park, yükleme gibi ihtiyaçları daha verimli şekilde karşılaması planlanmaktadır. Yeni üretim tesisimiz Akhisar Organize Sanayi Bölgesi konumunda ki ve çevresinde ki talepleri karşılayabilmek için yüksek kapasitede üretim için uygun şekilde geliştirilerek kurulmuştur.

Yeni üretim tesisimizde ahşap ebatlama, montaj, palet çakım, özel proje işleri kolaylıkla yapılabilecektir. Çok sayıda ki ürün çeşitlerimizin hepsi yeni üretim tesisimizde üretilebilecek, depolanabilecek ve kolaylıkla sevkiyatı sağlanabilecektir. Mevcutta üretimini gerçekleştirdiğimiz Osb Sandık, Kontrplak Sandık, Ahşap Sandık, Parmaklı Kafes Kasa, Plywood Sandık, Fuar Sandıkları, Özel tasarım ahşap ambalaj ürünleri ve Projeli özel çalışmalar yeni tesisimizde üretim planlamamızda yer almaya devam edecektir.

Siz değerli müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek ve artık bölgesel değil de ulusal bir imalat firması olmamızın adımlarını atmaya başladık. Kalitenin yapılan her işte en önemli faktörlerden birisi olduğunun bilincinde olarak günümüz standartlarında en yükseği hedefleyerek yatırımlarımızı yapıyor ve çalışmalarımıza devam ediyoruz!

Bu yazı Duyurular içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

